Cakepops 1:a försöket!

Första gången jag testar cakepops! Tyvärr så dog kameran och fick bara till en visbar bild, men det får duga! Hade faktiskt oxå filmat när jag gjorde dom men det är bara heeelt förvirrande så det fick slängas ;) Men hoppas ni gillar det här iallafall! Man behöver inte vara så exakt med måtten och man skan ha i lite det man tycker blir gott, så testa dig fram!
Du behöver:
för ca 12 stycken
* ca 200 g philadelphiaost
* ca 12 stycken digestivekex
* ca 1 dl socker
* 200 g vit choklad till garnering
* 12 st grillpinnar
Gör såhär:
1. Rör ihop sockret med philadelphiaosten, smula kexen ganska smått och mojsa ner i osten.
2. Rulla den kladdiga smeten till bollar, inte för stora då ramlar dom lätt av. Sätt in bollarna i frysen ca 15-8 min.
3. Smält den vita chokladen i ett vattenbad och doppa grillpinnarna, sätt på en bollar på varje pinne och doppa dom i chokladen. Garnera med strössel eller annat kul, ställ popsen kallt för att stelna.
LYCKA TILL!
Det var någon som som undrade hur jag gjort min header rörlig. Då måste man andvända sig av Ani-gift  (tror jag det heter) i Photoscape, så sätter man ihop flera bilder, kan inte förklara så bra men Photoscape är en gratis bildredegeringprogram och finns att ladda ner här!

Kommentarer
Josefin Magnusson

Hejsan Fanny!

Tack för den nya designen.¨

Jag undrar om du kan göra en till desinne åt mitt dubbelhoppreps lag som heter Dragonflies!

Det skulle vara super snällt om du vill det.

Kram Josefin♥

2011-01-12 @ 12:53:30
URL: http://thedragonflies.blogg.se/
Karin

hej! Jag mailade dig angående en sak på blogg.se men är osäker på om det var rätt mailadress: )Tog den du loggar in med tror jag. Hör gärna av dig om du inte fått något mail. Och om du fått det:) Vi hörs av! Mvh

Karin, blogg.se

2011-01-13 @ 09:42:49
Anonym

Hur gör du en rörlig header?

2011-01-13 @ 17:15:56
Josefin Magnusson

SV:Du behöver inte!

Vi bloggar ändå inte så mycket på den bloggen!

Kram Josefin♥

2011-01-14 @ 12:22:40
URL: http://josefiinmagusson.blogg.se/
M I K A E L A

coolt!

2011-01-16 @ 14:20:44
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback