Pepparkakshuset 2010

Jag vet, inge nonstop, men mamma tyckte vitt i år -.^....!
Det blev ett smalt tvåvåningshus i år, med kyrkfönster och mycket kristyr.
Det bruna som man ser på den första bilden är jag lite bekymrad över, ser ju så fult ut, men beror
nog på att det smälta sockret under färgar av sig, så det är nog inget farligt, hahahaa!
Vi får se om jag hinner skriva något innan jul(måste hinna köpa klappar oxå!) men ni får en liten Julkram nu!
JULKRAAAAAAAAM, God Jul & Gott Nytt år!

Ps. Den 26 (två dagar efter julafton) fyller bloggen 1 år! Måste firas på något sett, någon som har något önskemål? Nån tävling eller något nytt i bloggen kanske?? Kommentera! ♥



Kommentarer
nova felldin

ihihihi va fint det blev ;D <33

2010-12-21 @ 17:25:39
URL: http://felldins.blogg.se/
Josefin Magnusson

Hejsan!

Jag undrar bara om du är klar med min desajn?

Ha en god jul!

Önskar Josefin ♥

2010-12-21 @ 20:05:13
URL: http://mileyrayycyrus.blogg.se/
krbm t

vet du, jag gick in på Gott.blogg.se, skrev in något random för skojs skull, då såg jag att du kommenterat ett inlägg där, år 2008! haha lite kul faktiskt, så jag klickade på din länk och den förde mig hit :)

2010-12-21 @ 22:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback